16.01.2015

"You are beautiful" - a special layout for a friend
with Flying Unicorn January KOM

This photo of beautiful young girl inspired me to create this layout. This my my dear's scrap-friend Nadia's Cannizzo daughter, I couldn't resist to scrap her :D:D:D And I know the story about her birth, I put a lot of heart into this layout - Sophia is a true blessing <3 font="">
Papers, flowers and embellishments comes from January KOM, almost all the mediums - from 13 arts :) I only added some clear primer on the paper.

To zdjęcie ślicznej dziewczynki zainspirowało mnie do zrobienia tej pracy:) To córeczka Nadii Cannizzo, mojej drogiej scrapowej przyjaciółki z Australii. Nie mogłam się oprzeć, gdy zobaczyłam to zdjęcie, by je "oskrapować" :) A ponieważ znam historię jej przybycia na świat, włożyłam w tę pracę wiele serca - Sophia jest prawdziwym błogosławieństwem <3 div="" nbsp="">


To cereate the background I used two sizes of 13 arts glass microbeads, some 13 arts gesso and gel medium plus of course 13 arts mists: Turquoise, Salmon, Indigo and Dark Brown.

some details:






Isn't she amazing? :)
Prawda, że jest śliczna? :)

A na koniec moje dwa obiecane tagi z laleczkami z Primy;)



Pozdrawiam was i znikam na tydzień w góry:)
I'm sending you big hugs and I will be away for one weeks, as I am going to Tatra mountains:)



xoxo
Ayeeda

4 komentarze:

  1. Dziewczynka - śliczna ! Scrap - niezwykle udany, piękny !!! Tagi też bardzo ładne. Przyciągasz... i nie można oczu oderwać. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny scrap! Nie dziwię się wcale, że nie mogłaś się powstrzymać, bo zdjęcie jest cudne, a dziewczynka urocza! :)
    Tagi rewelacyjne, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...